torsdag 14 juli 2011

Sömngångare??

Hello Hello!

Idag vet jag inte om jag verkligen varit vaken hela dagen.. eller om vissa saker har gjorts automatiskt i sömnen, för fyfan va trött o schleeten jag är idag!! Ont i huvet o övertrött till 1000.


Har idag jobbat i hemtjänsten från 07:30-16:00 vilket va rättså trevligt :) Man kan väl ganska lätt påstå att tiden gick lite snabbare ute o att dagen tog slut ganska snabbt.. Men jag gillar att jobba inne hos dom tanter o gubbar jag känner o kan skojja med ;)


Efter jobbet blev d rakavägen ut te Hol :) D va dock jäkligt synd att d regnade så förfärligt.. För jag e ju som socker ;) jag smälter..

Daim har blivit verkad idag o han hade enligt Fia vart MYCKET snäll :')<3 min lilla pöjk!

Våran träning idag blev lite stopp, back, flytta fram o bakdel, och att gå över lite bommar uppe på ridbanan :) Han e så himla go.. Han försöker ALLTID till sitt yttersta o är väldigt lättlärd :D Min Diamant <3



Puss Ida <3

1 kommentar:

Aline sa...

Kul att din sida har vaknat!! Undra när min gör det??